31 mar. 2013

Motive de sărbătoare

Nu ştiu la voi cum a fost, însă eu nu am ajuns încă să respir cu adevărat aerul primăverii. Martie a plecat la fel de repede cum a venit, întreaga lună a fost schimbătoare şi plină de stres, şi simt că nu am realizat nimic notabil în această perioadă. Aprilie, te rog ca măcar tu să fii bună şi să nu îmi joci farse!

Cute Bunny GifTuturor celor care serbează astăzi sărbătoarea sfântă a Paştelui, vă doresc să aveţi parte de linişte şi pace în suflet şi de multe bucurii alături de cei dragi. Sper că aţi petrecut cum trebuie şi că iepuraşul şi-a făcut datoria şi a fost generos cu voi. Pentru ceilalţi, urmează o aşteptare îndelungată de încă cinci săptămâni, aşa că înarmaţi-vă de pe acum cu răbdare şi voie bună. Îmi lipseşte atât de mult acea pace lăuntrică, acea atmosferă magică de sărbătoare, abia aştept să văd cum va fi!

Şi pentru că tot suntem în atmosfera aceasta de sărbătoare, voiam să vă spun (ca un fapt divers) că astăzi se împlinesc 80 de ani de la naşterea lui Nichita Stănescu. Trebuie să recunosc că poetul îmi dă mari bătăi de cap în ceea ce priveşte pregătirea pentru Bac, dar, ca orice om care şi-a lăsat amprenta asupra literaturii române, Stănescu se bucură de tot respectul meu. Ar mai fi putut trăi şi acum, dacă nu ar fi murit de hepatită la doar 50 de ani, totuşi şi-a asigurat continuitatea prin poeziile sale care au reîmprospătat literatura românească. În aparenţă închisă şi greu de interpretat, poezia lui Nichita Stănescu reflectă frământările omului modern, într-un mod uneori sobru, alteori ludic, care nu încetează să uimească.

Tot pe această cale, aş vrea să vă anunţ de trei concursuri grozave. Primul concurs este organizat de Gianina, premiul I fiind reprezentat de primele două volume din seria Îngerul nopţii în format hardcover. Apoi, Gabriella de pe "Cioburi de vise" oferă un set adorabil de semne de carte handmade. Iar pe Walking on Letters găsiţi de asemenea un concurs foarte generos cu patru câştigători. Mult succes şi nu uitaţi să aruncaţi un ochi şi pe blogurile respective. Sunt uimitoare! ^^

Sunt curioasă să aud şi despre voi. Ce plănuiţi să faceţi în săptămâna Să ştii mai multe, să fii mai bun? (nu ştiu de unde au venit cu numele ăsta, dar tot săptămâna Şcoala Altfel rămâne). Eu sincer nici nu ştiam până acum câteva zile că urmează o vacanţă, aşa că surpriza e cu atât mai mare. Voi încerca în această perioadă să îmi încarc bateriile şi să duc la capăt câteva lecturi cu care am rămas în urmă. O săptămână plină de bucurie!

Hello April

10 comentarii:

  1. Eu sarbatoresc pastele in mai, dar le urez celor care il sarbatoresc azi, un Paste Fericit! :) In scoala altfel planuiesc sa fac acelasi lucru ca si tine. Sa citesc si sa ma uit la filme :D O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yay ! :D
    Ce frumos, aer de vacanță!
    Ce sentiment minunat am când știu că toți își vor petrece vacanța citind :D .
    Mulțumesc mult pentru publicitate ;) !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt ortodoxă,dar le urez un Paşte Fericit catolicilor!Să aveţi parte numai de bucurii alături de draga voastră familie !:D
    Şi pe mine m-a cam dezamăgit luna aceasta.Sper ca aprilie să fie mult mai călduroasă şi mai veselă.
    Ei bine,eu nici acum nu am reţinut numele acesta nou al Săptămânii Altfel.Păi facem activităţi,unele mai plictisitoare ca altele,dar ce mai contează?Va fi drăguţ că mâine şi miercuri facem concurs de recitat :D.Cu toate că colegilor mei nu le surâde ideea eu sunt încântată :D.
    O săptămână superbă îţi doresc!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce interesant sună! Eu una sunt varză la vorbit în public.
      Distracţie plăcută! :)

      Ștergere
  4. Eu nu am prins perioada cu Săptămâna Altfel însă sunt tare curioasă ce activităţi am fi avut...în afară de teme kilometrice :))).

    Abia aştept să vină vacanţa şi la mine(chiar dacă asta înseamnă că m-aş apropia periculos de repede de sfârşitul anului acesta...).

    PS: Recomandare dacă doreşti şi tu desigur :D. Ai putea să adaugi pe blog un widget cu Follow by E-mail? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o sugestie bună, motivul pentru care nu am pus încă acest widget e că nu credeam să fie cineva interesat să urmărească blogul prin email. Eu una nu urmăresc în acest mod decât foarte puţine bloguri, şi deja mă simt copleşită de numărul de email-uri.
      Pentru mine Săptămâna Altfel nu a fost prea palpitantă, de fapt am lucrat doar subiecte de Bac. E mai frumos pentru cei din clasele mici. ;)

      Ștergere
    2. Mă bucur că ai pus widget-ul :D. Acum pot să ştiu când postezi ceva şi să nu ratez ^^. Ce e drept, eu urmăresc destul de multe blog-uri prin e-mail(la început nu puteam ţine pasul cu Inbox-ul mereu algomerat însă, acum selectez rapid doar ce mă interesează ^^ => mult delete :D), multe de pe vremea când descoperisem pentru prima dată blogosfera şi concursurile minunate.

      Presupun că în timp mă voi rezuma în a mă dezabona de la unele blog-uri care nu sunt chiar preferatele mele(chiar dacă fiecare are ceva interesant), pentru a mă concetra asupra celor pe care le ador şi, desigur, pentru a mă ocupa mai mult de blog-ul meu.
      E benefic să ai un subscribe la alte blog-uri deoarece poţi ţine pasul cu noutăţile.

      Mă aşteptam ca pentru mulţi să nu fie o săptămână Altfel. Succes mult cu variantele de Bac şi toate cele. Ţin minte cât am avut şi eu de furcă. Mă bucur că am scăpat cu bine de hopul acela :D. Acum să vedem cum mă lupt cu Licenţa ^^.

      Ștergere
    3. Mulţumesc pentru subscribe, Simona, şi pentru toată susţinerea de până acum! Baftă şi ţie cu licenţa, aş zice că ştiu prin ce treci, dar sunt convinsă că e de zece mii de ori mai grea decât atestatul pentru care mă pregătesc eu în acest moment. >:D<

      Am dat abonare pe mail doar la blogurile de pe Wordpress(pe care nu le pot urmări în alt mod) şi la câteva de pe Blogger, la care îmi era necesar subscribe-ul penru concursuri. Dar o să mai fac ordine prin ele. Pe restul le urmăresc prin GFC şi chiar dacă s-au adunat cam multe şi uneori îmi mai scapă din postări, în general reuşesc să ţin pasul. ;)

      Ștergere