19 mar. 2013

"Cel mai drăguţ loc de pe Internet" + Filmuleţ motivaţional

sending virtual hug
V-aţi simţit vreodată atât de obosiţi sau de sătui de viaţă încât să aveţi nevoie doar de o dovadă de afecţiune din partea cuiva? În momentele dificile, chiar şi cei mai duri pot folosi o îmbrăţişare. Site-ul http://thenicestplaceontheinter.net/ (în traducere "Cel mai drăguţ loc de pe Internet") vine cu o modalitate ingenioasă de a combate depresia, constând într-o colecţie de îmbrăţişări virtuale de la oameni reali de pe tot întinsul Globului. Creatorii site-ului, Jeff Lam şi Lauren Perlow, au venit cu această idee după o serie de întâmplări nefericite, dorindu-şi să creeze "ceva sincer şi bun, care să aducă zâmbete".

Şi tot pentru cei care au nevoie de un imbold, un român, Adrian Soare, a pus la cale acest videoclip motivaţional. După cum spune chiar el în descrierea videoclipului, dacă ţi-ai abandonat visurile undeva în trecut e timpul să te scuturi de praf pentru că poţi să o iei de la capăt, oricând. Habar nu ai de ce eşti în stare.



4 comentarii:

  1. Doamne, chestiile astea două sunt atât de drăguţe, mi-ai adus căldură în interior. ^^ Mulţumesc pentru că ai pus astea aici, mi-au făcut ziua mai bună. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, nu mă aşteptam, însă asta e grozav, mă bucur că au avut efect pentru tine. >:D<

      Ștergere
  2. Ce adorabil!
    I-am arătat şi surorii mele şi mi-a propus să ne filmăm şi noi,hihi :)
    Creatorii au avut o idee excepţional de drăguţă!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine m-ar tenta! (deşi camera nu mă prea iubeşte)
      Ah, dar e bine să ai o soră. Întotdeauna vă puteţi îmbrăţişa una pe alta fără motiv. Mă bucur că v-a plăcut. :)

      Ștergere