29 mar. 2013

De vorbă cu Paulo Coelho - Marţi, 2 aprilie 2013

Paulo Coelho quote


Veşti bune pentru fanii lui Paulo Coelho!

Autorul va răspunde la întrebările membrilor GoodReads într-un grup special de discuţii, pentru a sărbători apariţia cărţii Manuscrisul găsit la Accra. Fanii lui Paulo Coelho, dar şi toţi cei interesaţi de cărţile lui, sunt invitaţi să ia parte la acest eveniment online. Pentru a posta o întrebare sau pentru a citi discuţiile trebuie doar să vă alăturaţi grupului de aici.

Paulo va răspunde la întrebări în cursul zilei de 2 aprilie 2013, dar puteţi posta întrebările încă de acum.

Personal, nu sunt foarte interesată de cărţile lui Coelho, dar mi se pare o oportunitate frumoasă pentru cei care au curiozităţi sau îşi doresc să fie mai aproape de un autor. Mă voi gândi şi eu la o întrebare şi sper să primesc răspuns la ea. Mai jos aveți anunțul oficial al celor de pe Goodreads.


You are invited to a special discussion with Paulo Coelho, Tuesday, April 2nd!

Paulo will be answering questions from Goodreads members in a special one day only discussion group in celebration of his book, Manuscript Found in Accra. Paulo will answer questions throughout the day Tuesday, April 2nd, 2013, but you can ask your question right now!

To ask a question or simply read the discussion, join the group!

Enjoy!

8 comentarii:

  1. Super. Sincer, n-am citit nici eu mare lucru de la el, dor Veronika se hotaraste sa moara si azi am inceput sa citesc Brida :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Ador coincidenţele. :D
      Cum ţi s-a părut Veronika se hotărăşte să moară?

      Ștergere
    2. Mi-a placut.E mai mult psihologica, dar e foarte fain si chiar hazlie pe alocuri (ar trebui sa o recitesc:)). Tu ai citit-o? Daca nu, sa o citesti, merita! :D

      Ștergere
    3. Nu, dar îmi face cu ochiul. ;)

      Ștergere
  2. Am auzit atât de multe lucruri pozitive încât mă voi strădui să-l citesc. Dar sunt atâtea cărți de citit...și atât de puțin timp :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevărat. Nu există timp destul pentru citit. :D
      Cât despre Coelho, nu pot spune că m-a impresionat. E un scriitor bun, dar clar nu merită toată această publicitate excesivă din jurul cărţilor sale.

      Ștergere
  3. Mama este mare fana Paulo Coelho :) O sa se bucure cand ii spun... Multumesc pentru veste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e chiar drăguţ, faptul că voi două împărtăşiţi aceeaşi pasiune pentru lectură. :)

      Ștergere