17 mar. 2013

Leapşa Liebster (partea a II-a)

Leapşa Liebster

Am primit această leapşă de la BiaAlexandraGabriella, Hogof şi  Oana. (sper că le-am pus în ordine). Mulţumesc!!


Reguli :
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei / blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ee da!)
5. Anunţă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Scrie 11 lucruri despre tine
Am mai scris 11 lucruri la prima parte a acestei lepşe, nu are rost să le reiau.


1. Intrebările de la Bia:
1. Ce gen de cărţi vă plac?
Orice e ficţiune în general, dar şi cărţi istorice.
2. Eşti mai apropiat de mama sau de tata?
Ca fată, evident că sunt mai apropiată de mama.
3. Spune-ne o amintire neplăcută.
Nu îmi vine în minte niciuna care să merite împărtăşită.
4. Ce ţară iţi place cel mai mult şi de ce?
Cel mai mult îmi place România pentru că aici m-am născut şi mi-am înfipt rădăcinile definitiv.
În afară de asta, mai am simpatii pentru Coreea de Sud, Japonia, Germania...
5. V-aţi dori sa fiţi student la Oxford?
Orgoliul meu întotdeauna a aspirat către ceea ce nu poate atinge, însă îmi cunosc limitele şi ştiu că studiul peste hotare nu e ceva ce mi se potriveşte.
6. Ai vrea să fii spion?
Asta ar fi drăguţ! Dar fireşte că realitatea nu e aşa cum o vedem noi în filme. :D
7. Cu ce actor celebru ai vrea să te întâlneşti?
Viaţa mea ar fi completă dacă i-aş întâlni pe Hugh Jackman şi David Tennant.
8. Care e cartea preferată?
Cam greu să aleg una, dar cartea care m-a impresionat cel mai mult a fost Please Look After Mom de Kyung-sook Shin.
9. Ce părere ai despre cărţile clasice?
Uneori pot fi obositoare, dar în general mi se par mult mai bine scrise decât cele contemporane.
10. Cu ce preferi să călătoresti: cu trenul, autocarul sau maşina personală?
Când e vorba de distanţe lungi, întotdeauna trenul mi se pare cel mai confortabil.
11. Care e prima ta reacţie când vezi sânge?
Sunt tare de inimă, nu mă sperii de chestii din astea. :D


2. Întrebările de la Alexandra
1. Dacă aţi avea o lună de vacanţă, unde v-aţi duce?
La ţară sau la mare.
2. Care este cartea care v-a marcat cel mai mult?
Please Look After Mom de Kyung-sook Shin. Am plâns la mai bine de jumătate din cartea asta.
3. Ce/cine v-a determinat sa va apucaţi de citit?
Nu sunt sigură, probabil bunica mea. Îmi plăceau mult poveştile ei şi o puneam să mi le citească de câteva ori pe zi.
4. Ce părere aveţi despre lecturile obligatorii de la şcoală? 
Uneori se dovedesc utile, eu fiind orientată şi spre cărţi clasice, însă nu ar fi rău ca elevii să fie încurajaţi mai mult să citească ce le place în loc de ceea ce spune programa.
5. Aveţi o obsesie? Pentru ce?
Nu prea ştiu... poate pentru actorii care îmi plac mai mult... dar în rest sunt o persoană echilibrată. 
6. Dacă aţi putea să vă întâlniţi cu un personaj, care ar fi acela?
Micul Prinţ.
7. Ce v-a determinat să vă faceţi un blog?
Nevoia de detaşare de cotidian, probabil. E întotdeauna mult mai uşor să-ţi împărtăşeşti gândurile unei persoane pe care nu o cunoşti în realitate. De foarte mult timp aveam conturată în mine ideea de a-mi face un blog, dar nu eram sigură despre ce voi scrie şi cine mă va citi. Când am descoperit blogurile de cărţi, mi-am dat seama imediat că asta e pentru mine. 
8. Care consideraţi că este lucrul cel mai frumos în viaţă?
Familia.
9. Aveţi un animal de casă? Dacă nu, v-ar plăcea unul? 
Nu am niciun animal, dar cu siguranţă mi-ar plăcea o pisică, un iepuraş sau o pasăre.
10. Ce culoare au ochii tăi?
Căprui.
11. Ce fel de muzică preferaţi?
Hmm... nu pot spune cu exactitate. Orice mă face să mă simt bine, indiferent de gen.

3. Întrebările de la Gabriella
1. De ce citești ? -E ca și cum te-aș întreba de ce respiri, dar trebuie să întreb și eu ceva.
Umm.. grea întrebarea, dar... citesc în primul rând pentru a evada din cotidian ... uneori şi pentru a acumula cunoştinţe noi... dar în principal citesc pentru că altfel aş putea să o iau razna la un moment dat.
2. Ce te înveselește când ești trist/ă? 
Muzica, serialele, şi mâncarea plină de calorii. :D
3. Serialul preferat?
Doctor Who! Apoi urmează House MD şi  Heroes.
4. Filmul preferat? 
Kate şi Leopold. 
5. Blog-ul preferat?
Ar fi urât din partea mea să răspund, şi oricum am o mulţime de bloguri care îmi plac. 
6. De ce răspunzi la întrebările astea? Ai putea să le ignori.
Din bun-simţ. Şi pentru că-mi eşti dragă. :3
7. De ce ți-ai făcut un blog ? 
Vezi întrebarea 7 de la Alexandra.
8. Ce gen de cărți citești ? 
Clasice, YA, istorice,  religioase... nu prea le selectez.
9. Numele unui Book Tour la care ai participat?
That's a mean question, don't you think? :))
Păi, momentan la niciunul, dar am câteva în vizor.
10. Orașul preferat? 
Piatra Neamţ, oraşul în care locuiesc, şi oraşul meu de suflet, Târgu Neamţ. 
11. Răsăritul soarelui sau stelele ? - Eu nu aș putea alege !
Asta e ca şi cum ai alege între apă şi aer. Amândouă sunt minunate şi indispensabile!

Book with red flowers


4. Întrebările de la Hogof
1. Ce cuvânt te descrie mai bine?
Umm... aş zice că sunt o fire contemplativă, deşi ştiu că nu e bine aşa.
2. Fii egoist/ă şi spune ce ai cumpăra cu 1 000 000$?
O casă frumoasă cu grădină, cu loc de joacă pentru viitorii copii şi o bibliotecă imensă pentru mine. Şi nişte rochii drăguţe de prinţesă, doar ca să-mi fac un moft. :>
3. Ce te atrage cel mai mult la crush-ul tău fictiv?
Aspectul lui, inteligenţa... modul lui degajat de a privi viaţa, dar fiind în acelaşi timp puternic şi protector. Nu voi spune cine e, oricum. :D
4. Care este cel mai bun loc de meditaţie?
În camera mea sau în grădina bunicilor.
5. Care este cartea pe care ai recomanda-o fără să te gândeşti?
Cred că e a treia oară când recomand cartea în acest articol. 
Este vorba de Please Look After Mom de Kyung-sook Shin.
6. Ce carte ai vrea să ai acum?
Divergent! Mi-e tare dor să mă pierd într-o carte.
7. Ce ai face dacă o rândunică ar veni la tine şi ţi-ar da o furculiţă?
Aş privi-o cu suspiciune.
8. Ce vrajă ai vrea să faci?
De multe ori mi-aş dori să opresc timpul în loc sau să-i fac pe toţi cei din jur să dispară.
9. Cu ce personaj din carte ai vrea sa-ti schimbi viata permanent?
Nu cred că am întâlnit, sau nu-mi amintesc să fi văzut modele de viaţă ideală în cărţi. În general, personajele noastre trebuie să înfrunte obstacole sau să facă sacrificii pentru a obţine fericirea, de aceea viaţa lor nu e întotdeauna de invidiat.
10. Autori români sau străini?
Nu îi discriminez.
11. Paperback sau ebook?
Paperback.

5. Întrebările de la Oana
1. Ce ai face în patru ani de vacanță?
Aş învăţa 1-2 limbi străine, aş crea site-uri, aş face voluntariat. M-aş strădui să fiu autodidactă şi în acelaşi timp să citesc cât mai mult. Probabil că aş căuta şi modalitaţi de a face bani, nu aş suporta atâta vacanţă!
2. La ce materie te pricepi cel mai bine?
Greu de spus. Aş miza pe limba română şi limbile străine.
3. Ce flori îți plac?
Florile mele preferate sunt lalelele, dar în acelaşi timp îmi plac foarte mult şi sânzâienele, bujorii şi  altele.
4. Care e trupa ta preferată?
Nu mă pot pronunţa pe moment. Mai demult, aş fi spus Within Temptation.
5. Ai avut vreodată inima albastră?
Nu prea ştiu la ce te referi.
6. Cât de departe vrei să ajungi cu blogul? Ce îți dorești să schimbi pe viitor?
Odată ce se adună mai mulţi followeri voi încerca să iau legătura cu diverşi autori, şi fireşte că ar fi frumos să obţin şi o sponsorizare. Poate pe viitor voi încerca să postez şi în engleză deşi nu ştiu cât de bine se vor alterna postările.
7. Fă-ți o descriere.
Niciodată nu mă descurc la partea asta!
Oh, ce pot spune despre mine? Sunt sensibilă şi emotivă, dar în acelaşi timp mă consider a fi descurcăreaţă şi muncitoare. Sunt severă cu mine însămi, pun totul la suflet şi mă supăr repede, dar nu pot sta niciodată supărată prea mult timp pe o persoană. Îmi place să observ oamenii, să îi ajut, şi în general mă ataşez repede de cei din jur.
8. Ce vrei să faci când vei termina școala?
Să merg la Facultatea de Litere pe specializarea Engleză-Germană. Asistenţa Socială şi Informatica sunt două alternative, sper să mă hotărăsc rapid.
9. Cum îți petreci weekend-urile?
În general acasă, citind, făcând teme şi navigând pe net. Uneori mai ies la teatru, la o prăjitură sau la vreun eveniment.
10. Sucul preferat?
Tedi.
11. Câini sau pisici?
Pisicile îmi plac cel mai mult, sunt iubitoare, le poţi ţine în braţe şi alinta. Am o teamă instinctivă faţă de câini şi îmi stă inima în loc când îi aud lătrând, însă sunt foarte drăguţi atunci când sunt cuminţi.

Uff... nu pot să cred că am terminat! Şi acum să vedem cui îi vom mai răpi din timpul liber. :3
Leapşa se duce către...
ioana97KatherineLarisa Papy, Livia, Maria, Nastya Paun, Oana, rosia_ladyRoxana Matfei. (am numărat bine, sunteţi nouă?)
Nu i-am inclus pe cei care au mai primit o leapşă de la mine săptămâna asta, pentru a nu le face viaţa şi mai grea. :)
Bineînţeles că, dacă mai sunt doritori, oricine o poate prelua.

Iar întrebările mele sunt:
1. Ce te atrage mai mult la o carte?
2. Când te-ai hotărât să-ţi faci un blog şi care a fost motivaţia ta?
3. Numeşte un alt hobby în afară de blogging şi de lectură.
4. Care e locul tău preferat de citit?
5. Ce părere ai de cărţile digitale?
6. Care era povestea ta preferată în copilărie?
7. Când nu îţi place o carte, o abandonezi sau te străduieşti să o termini?
8. Preferi să citeşti o singură carte o dată sau să începi mai multe şi să le alternezi?
9. Care e cartea care te-a făcut cel mai tare să plângi? Şi care te-a înveselit cel mai mult?
10. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?
11. În afară de ficţiune, te mai atrag şi alte genuri de cărţi? (ex: lecturi motivaţionale, ghiduri,  dezvoltare personală, biografii, jurnale...)

Dacă decideţi să postaţi, nu uitaţi să îmi lăsaţi link-urile voastre.

Cu bine!

19 comentarii:

  1. Tocmai am terminat de facut leapsa http://fansvampirebooks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au plăcut răspunsurile tale. Chiar m-ai făcut curioasă cu Look After Mom de Kyung-sook Shin! Sper să o pot citi şi eu :D
    Acum 2 veri am trecut şi eu prin Piatra Neamţ şi Târgu Neamţ! Mi s-au părut foarte frumoase :D. Mai ales că aveţi şi privire la munţi <3. Şi apa lângă voi :D. Văzusem şi nişte lebede ţin minte ^^.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce drăguţ! Mă bucur tare mult când aud impresii pozitive ale străinilor despre oraşul meu. Da, sunt şi lebede. Îţi doresc să mai revii. :D

      Ștergere
  3. Si eu te-am nominalizat,daca vrei sa raspunzi la intrebari.
    http://books-and-coffee-now.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că ai postat-o, merci.
      Am răspuns şi eu la întrebările tale. >:D<

      Ștergere
  4. Hei :) ai o leapșă de la mine http://otravaa.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html.
    Merci mult pentru intrebari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Ralu pentru leapsa:**,imi pare rau ca am vazut-o asa tarziu,dar zilele acestea ma voi ocupa de ea :D ...Te pup :* si iti multumesc inca din nou ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi pentru leapşă uite aici am completat-o http://romanceofpages.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-ii.html.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am rezolvat leapsa! Dabia acum, scuze, nu am avut timp :D

    http://casaderecenzii.blogspot.ro/2013/04/leapsa-liebster-partea-ii-a.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită, e foarte bine aşa.
      Mulţumesc pentru răspuns!

      Ștergere
  8. Dacă încă nu ți-ai luat Veronica Roth, Divergent, scrie-mi pe adresa pianina.mecanica@gmail.com și dă-mi o adresă (poate fi și post-restant) să ți-o trimit.
    Mi-ar face plăcere să accepți. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să cad de pe scaun când am văzut! O_O
      Îți mulțumesc nespus că te-ai gândit la mine și chiar îmi pare rău că refuz. Aici e și mândria la mijloc, bat-o vina, însă eu vreau să fac rost de carte pe cont propriu și să simt că e a mea. În plus, am un teanc imens de cărți pe care vreau/trebuie să le citesc și numai uitându-mă la ele deja mă apucă groaza. ;)

      Ștergere
  9. N-am spus prea limpede ce trebuia: cartea e nou-nouță, ar fi a ta de tot, câștigată de tine pe cont propriu.
    Dacă termini (sau nu) teancul care te așteaptă și te răzgândești... poți să-mi scrii oricând.
    *
    Între timp, a apărut și a doua carte tradusă în limba română, tot la editura Leda, Insurgent.

    Probabil deja știi că în 2014 se lansează și filmul, uite aici câteva detalii. Regizor este Neil Burger, celebru pentru inspiratul său Limitless (a cărui idee mie mi-a plăcut nespus).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, nu! Nu sunt acel gen de persoană care caută la dinți calul de dar. :)
      Am câștigat Insurgent la un concurs, și când/dacă o primesc o să îmi iau și volumul I. Auzisem și de film și sunt sigură că va fi un succes. Poate până apare numai bine mă sincronizez și eu cu lectura. :))

      Ștergere