13 mar. 2013

Twin Covers (1)

Fata de hârtie de Guillaume Mussp, Dark Genesis de Dave Ferraro, Fearless de Tawdra Kandle și Hollowed Humusara de J. L Bond

Tot navigând pe blogurile de cărţi am dat peste o copertă care mi-a atras atenţia, prin faptul că seamănă foarte mult cu a unei cărţi publicate la noi. Cele două cărți sunt Fata de hârtie de Guillaume Musso și Dark Genesis de Dave Ferraro. Personal, sunt de părere că versiunea noastră e mult mai atractivă şi se asortează mai bine cu fundalul. Cealaltă, în schimb, e mai misterioasă, dar are titlul roşu care sare prea mult în ochi. Vouă care din cele două vă place mai mult? 

UPDATE 25.12.2015: am adăugat încă două coperte la listă, Fearless de Tawdra Kandle și Hollowed Humusara de J. L Bond și Val Richards. Prima rămâne în continuare preferata mea. :D

6 comentarii:

  1. arata mult mai bine Dark Genesis, iar dupa preview chiar ai citi-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate :). Cealaltă parcă e prea editată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie îmi place coperta apărută la noi. Consider că se îmbină mai bine cu fundalul. :D Îmi place că ai reuşit să mai găseşti coperte gemene :D. Eu mai am câteva pe listă şi intru în pană de idei :-" :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mai am câteva în aşteptare. Cum le văd, le pun pe listă. :D

      Ștergere
  4. Se vede ca aceste carti se repete...banuiesc ca in toate protagonista e o adolescenta care trece prin momente mai grele, sau o adolescenta de care se indragosteste cineva... si mai exista posibilitatea ca cei care publica aceste carti sa apeleze la aceiasi fotografi...ori sa nu respecte drepturile de autor asupra fotografiei...hm...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neapărat, dar ştii, sunt unele site-uri speciale, care comercializează imagini, de unde se pot cumpăra drepturile de autor la preţuri destul de modeste. Plăteşti puţin, dar ai dezavantajul că oricine altcineva mai poate descărca fotografia. Asta e util pentru cei cu buget redus, dar un autor care se respectă, zic eu, ar trebui să-şi facă rost de o copertă unică.

      Ștergere