21 iul. 2013

Leapșa ~ Shine On

Shine On

Am primit această leapșă de la Ale Criss, Anca și Nastya. Mulțumesc! Observ că leapșa e asemănătoare cu alte câteva chestii postate pe blog, așa că o să încerc să nu mă repet. :)

1. Pune imaginea pe blogul tău.
Ador imaginea acestei lepșe! Dacă e cineva aici pasionat de anime-uri și nu a văzut încă Chobits, să o facă mai repede! <3

2. Menționează persoana care te-a nominalizat.
Făcut.

3. Spune 7 lucruri despre tine.

1. Sunt o persoană emotivă și veșnic nehotărâtă.
2. Îmi plac foarte mult florile, dar în același timp mă doare să le culeg.
3. De o vreme am început să urăsc supermarketurile străine, multinaționalele și băncile.
4. Ador momentele de tihnă în care pur și simplu stau să privesc copacii, păsările și florile.
5. Unul dintre hobby-urile mele, înainte să-mi fac blog, era să subtitrez seriale coreene din engleză în română pe http://www.viki.com/. Sper să regăsesc în viitorul apropiat timpul și motivația de a mă apuca din nou.
6. Mai am puțin și împlinesc 19 ani. Hate. Hate. Hate. Hate. >.<
7. Momentan îl aștept pe Peter Pan cu care să-mi iau zborul pe fereastră, înainte să mă transform oficial într-o mumie umblătoare.

4. Nominalizează 15 bloguri.
Îi nominalizez aici pe toți cei care văd această postare și în special pe Alexandra, Anddeea, Antonia, Bianca Ioana, BuburuzaBia, Chucky, GabrielaRaisaSimona și Wanny. Cine o mai ia, e rugat să lase link. :)

În încheiere, ceva frumos pe aceeași tematică:


15 comentarii:

  1. mersi de leapsa...o sa o fac, dar mai peste cateva zile :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, o faci când ești liberă. Abia aștept să o citesc. :*

      Ștergere
  2. He, he ! Mulți ani înainte ! Mulțumesc pentru leapșă ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Seriale coreene? Cool <3 Kim Soo-ro :> Era un tip hot dintr-un serial :)) :D Bine, mersi de nominalizare, si multi inainte. Auzi tu, 19 ani. Cum adica hate? Este o varsta frumoasa :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Îmi amintesc de Kim Soo-Ro. :> 19 ani e o vârstă frumoasă. Teama de viitor și de faptul că nu vei intra la buget la facultate nu sunt frumoase. Bucură-te cât mai poți! :)

      Ștergere
  4. Salutare,
    te provoc sa dai un like azi cuiva :) intra la mine pe blog, la ultima postare sa vezi despre ce e vorba :D

    O seara faina sa ai!
    http://www.zgomotulgandului.com/2013/07/lunea-like-urilor-1.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, la 19 ani si deja mumie?! Nu cred! Pai eu, la 26, ce as fi? ....Lasa ca e faina varsta.... Imi place hobby-ul tau, e inedit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place vârsta, doar că perspectivele de viitor nu prea mă încântă. Mulțumesc. :)

      Ștergere
  6. Mersi pentru leapşă!
    Foarte drăguţ nr. 4! Şi mie îmi place să fac acelaşi lucru ^-^. Nice hobby-ul de la pct. 5. Îmi place să vizionez seriale coreene :D...asiatice!

    Am postat şi eu leapşa aici:
    http://secretelecartilor.blogspot.ro/2013/07/leapsa11-shine-on.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai postat-o! Acum vin să văd. ^^

      Ștergere
    2. PS: Melodia aleasă de tine chiar se potriveşte cu tema lepşei :D!

      Ștergere