14 iun. 2016

Sponsorizare Herg Benet

Hello, guys!

Dacă vă întrebați pe unde mai sunt și ce fac, să știți că nu am uitat de blog. Mi-e foarte dor de voi și abia aștept vacanța ca să fiu din nou activă pe blog sau să citesc postările voastre. Momentan lucrarea de licență îmi consumă tot timpul liber, dar mă consolez cu gândul că peste două săptămâni toate acestea se vor fi sfârșit.

Aseară am primit o surpriză foarte plăcută de la cei de la Editura Herg Benet, care mi-au oferit o sponsorizare în cărți pentru perioada iunie-decembrie 2016, și cărora le mulțumesc nespus pentru încredere. 

Herg Benet este o editură românească înființată în 2010, al cărei scop este promovarea autorilor români contemporani, cu credința (dovedită) că și în România se pot scrie bestseller-uri la fel de reușite precum cele internaționale.  

Sunt foarte nerăbdătoare să văd ce surprize îmi vor pregăti cei de la Herg, să îmi petrec vacanța cu cărțile lor și vă povestesc despre toate aici. Până atunci, vă invit să citiți câteva recenzii deja existente pe blog:


Mica mea colecție de până acum de la Herg
Rămâneți pe aici! În curând o vă vorbesc însă pe scurt despre o cărticică, o nuvelă, mai exact, foarte frumoasă și specială pentru mine deoarece are legătură cu lucrarea mea de licență. Între timp le urez spor tuturor celor care scriu de zor la fel ca mine, fie că e vorba de lucrarea vieții sau de variante de bac. :)

Paranteză: Când veți fi mai mari, să nu lăsați toată lucrarea de licență pe ultima lună. :D

Voi ați citit cărți de la Herg Benet până acum? Dacă da, care? V-au plăcut? ^_^

10 comentarii:

  1. Yeeey! Felicitări pentru sponsorizare!! ^_^ Sper să nimerești cât mai multe cărți care să îți placă. Nu cred că este editura în care mă regăsesc, însă am citit de la aceștia Octopussy, Valuri de viață (foarte faină!!), Neamul Corbilor (interesantă :D) și Neverland (și aceasta a fost interesantă). Mi-ar plăcea să citesc și alte cărți de la Lavinia Călina sau Lina Moacă, întrucât ele au reușit să îmi stârnească curiozitatea. :D

    Spor cu licența!!! Ganbatte!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Să fie! >.<

      Și eu vreau să încerc cărțile Laviniei Călina sau ale Linei Moacă, în special Valuri de viață. Poate că voi avea ocazia prin intermediul editurii. :)

      Un weekend minunat, Simona!

      Ștergere
  2. Waa, felicitări, mă bucur pentru tine! >:D<
    N-am citit nicio carte de la editura asta, dar sunt foarte curioasă de "Neverland". Chiar la tine știu că am văzut recenzia și mi s-a părut interesantă. :D
    La cât mai multe sponsorizări și lecturi frumoasee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! (și pentru tag-ul de mai jos, de asemenea ^^) Sper să nu mă dezamăgească romanele de la ei și să am impresii pozitive de scris. Lecturi plăcute! :*

      Ștergere
  3. Te invit cu mare drag și la un tag: https://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/06/book-blogger-tag.html :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut și eu colaborare cu ei, am citit primele 2 volume din seria Ulitma vrajitoare din Transilvania, Nymphette_dark99 (carte pe care nu ti-o recomand) si nu mai retin prea bine ce altceva. Inafara de ultima vrajitoare, nu prea mi-au palcut cartile lor. Dar depinde de gusturi.

    Cum esti cu licenta? Eu, Doamne fii laudat!, am terminaaaat cu ea. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit deja cărțile și mi s-a părut foarte frumos din partea lor faptul că mi-au trimis atât cărți alese de mine, pentru a evita situațiile de acest gen, cât și câteva mai nou-apărute. Voi face în curând o postare despre ele. Într-adevăr, prin multitudinea de titluri oferite de ei se află și unele care nu mă atrag prea mult, dar sper să le fi ales bine pe acestea. :D

      Eu de o săptămână sunt liberă, am predat cu bine licența și acum caut să mă angajez și să mă înscriu la master. Felicitări și ție pentru că ai trecut peste acest hop, de acum suntem adulți cu acte în regulă. :)

      Ștergere
    2. De trimis, trimit ei multe in general, la partea aceasta sunt generosi. Si, da, ai posibilitatea sa alegi titlurile, dar trebuie sa citesti cate ceva despre ele inainte ca sa nu ramai dezamagita. :)
      Ai avut, sa inteleg si sustinerea lucrarii si examenul.. succes cu masteratul! Pentru mine alegerea masteratului este destul de dificila.

      Ștergere