3 iun. 2016

Leapșă: Beautiful book covers

Am preluat această leapșă de la Daria și Diana. Mulțumesc frumos! ^_^

Pentru că majoritatea cărților mele sunt acasă, iar eu sunt la facultate, m-am folosit mai mult de poze deja salvate pe laptop.

1. Alege cele mai frumoase 5 cărți din colecția/biblioteca ta.
În mod evident, cărțile în limba engleză sunt feblețea mea. :)



2. Alege o carte frumoasă care să reprezinte culoarea ta favorită.
Mov și roz trandafiriu - nu aș putea alege, dar această copertă le are pe amândouă.


3. Alege o carte frumoasă care reprezintă ultima ta culoare favorită.
Nu sunt prea pretențioasă în materie de culori, așa că am ales gri-ul.


4. Alege coperta clasică favorită.
Toate cărțile din colecțiile Jane Austen/ Surorile Brontë de la Adevărul au un design jucăuș, care pe mine mă duce cu gândul la o prăjitură. :D


5. Alege coperta ta favorită de la o carte pentru copii.
Am scris despre această carte aici.


6. Cumperi de multe ori cărți numai pe baza frumuseții coperții?
Da! Magia lucrurilor simple e cel mai recent exemplu.


7. Care carte exemplifică cel mai bine ideea ta de carte bună?
O carte despre care tot încerc să-mi fac timp să scriu, dar sper să reușesc într-un final. Mi-a plăcut la nebunie! ^_^


Ei bine, cam asta a fost. Dau tag-ul oricărei persoane care are cărți frumoase în bibliotecă. :D
Voi obișnuiți să cumpărați cărți doar datorită copertei?

9 comentarii:

  1. Ce mă bucur că ai reușit să faci leapșa! Foarte frumoase alegerile făcute! "Magia lucrurilor simple" o am și eu pe wishlist și abia aștept să o am și eu în bibliotecă. :)
    Mult succes în tot ce faci și lecturi frumoase! Hugs! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! În ultimele săptămâni am fost prinsă cu toate temele și examenele specifice sfârșitului de semestru, de aici și întârzierea. Îți doresc să faci rost cât mai repede de „Magia lucrurilor simple”. Și ție multe lecturi frumoase! ^_^

      Ștergere
  2. ^.^ Mereu am vrut să citesc „Touching the surface” mai ales că-mi place la nebunie coperta <3 „Diana cu vanilie” și „Probabilitatea statistică...” mi-au plăcut mult, însă „Hex Hall” a fost, din punctul meu de vedere, un dezastru :( Sper să apuc să citesc cât de curând „Magia lucrurilor simple” :3
    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie, personal, mi-a plăcut destul de mult Hex Hall. Într-adevăr, când am început-o, am simțit că are multe clișee, dar pe parcurs am fost acaparată de suspans și acestea nu au mai contat pentru mine. Îmi pare însă rău că nu au mai continuat traducerea seriei, din câte știu.
      Îți doresc succes cu „Magia lucrurilor simple”! :)

      Ștergere
  3. Foarte fain tag-ul! ^_^ Îmi place cum arată coperta pentru "Touching the surface"!! Really awesome! Nu am avut ocazia să o citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Touching the Surface a fost făinuță. O recomand drept o lectură ușoară, pentru adolescenți.

      Ștergere
  4. Foarte drăguțe răspunsurile! Ce-i drept, și eu mi-am luat "Magia lucrurilor simple" pe baza coperții (și a titlului), dar pe mine una m-a cam dezamăgit. Super drăguță și coperta de la "Exuvii"! :D
    Să ai o zi minunatăă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încă mai aștept momentul potrivit pentru a citi Magia lucrurilor simple (am momente în care simt că vreau să citesc cărți YA, și altele în care mă atrag cărțile mai serioase :)). Același lucru mi se întâmplă și cu alte cărți pe care le-am achiziționat în ultima perioadă. Ar trebui să-mi stăpânesc acest impuls de a cumpăra cărți după ureche, mai ales că am prea multe. Un sfârșit de săptămână minunat, de asemenea! ^_^

      Ștergere
  5. Pur și simplu ador cărțile în engleză, coperțile îs fooooarte frumoase și inspirate! :)

    RăspundețiȘtergere