3 aug. 2015

Twin Covers (7)

Iubita locotenentului francez de John Fowles si Pan.Victoria de Knut Hamsun

Hello! Nu am mai postat de mult în această rubrică, dar probabil că o veți vedea mai des de acum, deoarece în ultimul timp am descoperit mai multe cărți ale căror coperte se aseamănă. Am fost surprinsă să găsesc două cărți românești cu aceeași copertă și mă întreb care e numele acestei picturi. Este greu să le compari întrucât nu s-au adus modificări majore imaginii, dar cea de la Humanitas pare un pic mai elegantă. Voi ce părere aveți?

12 comentarii:

  1. In cea de la Humanitas culoarea pare putin mai accentuata. :) Chiar e surpinzator sa vad doua carti in romana cu aceeasi coperta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Și pe mine mă surprinde, însă acest fapt se datorează popularității imaginii folosite ca fundal. ^^

      Ștergere
  2. Uuu, imi place rubrica asta :3 Da, intr-adevar, asa cum spune si Diana, cea de la humanitas e mai accentuata, plus ca cea de la Polirom are sus partea aia aalba care arata aiurea acolo :/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place rubrica! ^_^
      Toate cărțile din colecția TOP 10+ de la Polirom au fundalul alb și de aici acea parte albă. :D

      Ștergere
  3. Edmund Charles Tarbell - "Blue Veil". De obicei picturile sau fotografiile de pe coperți sunt menționate în interiorul cărților, unde sunt trecute și detaliile tehnice. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!!! <3 Mă rodea curiozitatea să aflu, am încercat diverse căutări pe Google, dar nimic. Nu mi-a trecut prin minte sugestia ta, însă nu aveam cărțile oricum. :D

      Ștergere
  4. Wow, văzusem cele 2 cărți de nenumărate ori dar nu am sesizat că au aceeași imagine pe copertă!! Cât de tare. Și eu cred că prefer coperta de la Humanitas! :-D Mă bucur că ai reînviat rubrica! Și eu o voi face în curând pentru că am nenumărate coperte pe listă. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa să faci! :3 Abia aștept să văd ce titluri ai pe listă.

      Ștergere
  5. Te-am nominalizat la premiile Liebster:
    https://yukiblack.wordpress.com/2015/08/05/premiile-liebster/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, mulțumesc! Sper să o pot posta zilele astea. :*

      Ștergere
  6. Par a fi interesante ambele cărți, în special prima. Am mai citit Colecționarul de John Fowles și a fost interasantă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Eu încă nu am încercat nimic de la acești doi autori, dar sper să am ocazia cândva. :)

      Ștergere