22 oct. 2012

Nou în bibliotecă (1)

Sunt atât de fericită astăzi! Am primit câteva cărți foarte drăguțe în ultimul timp și abia aștept să vi le arăt! :D

De la un giveaway organizat pe Goodreads am primit cartea Pray for Fey, de Mark Woollacott. Am citit câteva pagini din ea și e deosebit de drăguță, așa că abia aștept să-i scriu o recenzie. ^_^ 

Pray for Fey de Mark Woollacott

Câteva ebook-uri drăguțe de pe blogurile Chamber of secrets și Quiet! I am reading

ebooks


De la autoarea A. M. Hargrove am primit la un concurs ebook-urile Resurrection și Determinant.

Resurrection de A. M. HargroveDeterminant de A. M. Hargrove
 

Iar de pe Amazon mi-am comandat:

Please Look After Mom de Kyung-sook Shin+ The Host de Stephanie Meyer

Thank you, everyone! 

Voi încerca să postez cât de curând și recenzii. Ce alte lecturi îmi recomandați? ^_^

2 comentarii:

  1. Super, lectura placuta!
    Am si eu un concurs pe blog, poate te intereseaza (tot e-book-uri ofer si eu, doar ca unul e din literatura romana) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de drăguţ arată Pray for Fey <3 O să îţi placă Îngerul nopţii şişii Divergent e cartea mea favorită :) Te sfătuiesc să începi cu ea.
    Lectură plăcută ♥

    RăspundețiȘtergere