13 sept. 2015

Twin Covers (8)

Wanderlove de Belle Malory, Vizionare de Lars Saabye Christensen, Luminosity de Abigail Boyd

De data aceasta avem un grup de 3 coperte, dintre care una e Vizionare de Lars Saabye Christensen, apărută la Editura Univers, celelalte două fiind cărți apărute în limba engleză. Trebuie să recunosc că prima imagine este preferata mea, întrucât îmi transmite mai multă căldură și mă duce cu gândul la un tărâm de basm. Coperta de la Editura Univers e cea mai fidelă imaginii originale, în timp ce la ultima textul alb pe fundal deschis reprezintă un minus. Voi pe care o preferați?

4 comentarii:

  1. Prima și ultima sunt foarte frumos retușate, însă o prefer pe cea din mijloc. Simplitatea mă atrage întotdeauna și apreciez jocul de lumini, deși recunosc că mi-ar fi plăcut ca fontul cu care e scris titlul și numele autoarei să fie mai... elegant, aș zice :-).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu apreciez copertele simple, dar de efect, iar coperta cărții Vizionare e una dintre ele. :)

      Ștergere
  2. Cred că prima copertă este și preferata mea! <3 Are ceva magic așa... Aș fi preferat un alt font sau poate o altă culoare pentru acesta dar în rest arată foarte frumos. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! E foarte interesant cum aceeași imagine poate transmite o stare sau un mesaj diferit, în funcție de modul în care e editată. :)

      Ștergere