1 iun. 2013

Film pentru pitici (și nu numai) ~ Neînfricata

Film Neinfricata

La mulți ani, dragii mei! Cum sărbătoriți ziua de 1 iunie? Sper să vă simțiți speciali și iubiți în această zi , și dacă se poate să primiți și cadouri frumoase (cărți sau orice vă doriți voi). Personal, sunt cam nostalgică astăzi, ținând cont de faptul că e primul an în care această sărbătoare nu îmi este dedicată. De fapt, cred că anul acesta încă mă mai pot considera copil, cu toate examenele și învățatul, totuși de la anul e gata. Teoretic. Voi ce faceți pentru a depăși teama asta groaznică de viitor?

Am început ziua plină de nostalgie, vizionând împreună cu sora mai mică filme pentru copii. Încă de dimineață am văzut Clopoțica și secretul aripilor, apoi Peter Pan, iar ziua de abia început! Am hotărât însă să vă prezint un film pe care l-am văzut acum câteva zile.

În primul rând, știați că Disney are o nouă prințesă? După ce Tiana s-a alăturat grupului de prințese Disney în 2010, iar Rapunzel în 2011, luna trecută a venit rândul băiețoasei Merida să-și ocupe locul binemeritat. Acum sunt 11 prințese (oficiale, pentru că de fapt sunt mai multe), iar numărul lor pare că va crește mai repede de acum încolo. Mă și întreb câte filme de animație vor mai fi apărut atunci când noi vom fi zbârciți și cărunți. Le vor acorda nepoțeii noștri același interes, vor mai crede ei în magie așa cum credeam și noi (și încă o mai facem)? Își va mai aminti cineva de desenele care nouă ne-au fost atât de dragi când eram mici?

Pentru vizionare de 1 iunie, vă propun un film modern, realizat prin tehnici moderne, dar care dezbate o problemă veche.  

Merida nu e o prințesă feminină și sensibilă, ca toate celelalte. Are curaj și spirit de aventură și e hotărâtă să dărâme prejudecățile timpului în care trăiește. În cadrul filmului Brave (Neînfricata), problema discriminării femeilor de-a lungul istoriei este îmbrăcată în umor și magie, luând forma unei nunți cu năbădăi, pe care Merida încearcă să o evite. Mai adăugați o legendă, o vrăjitoare, doi urși uriași, trei frați gemeni și o relație mamă-fiică distrusă, și obțineți ingredientele necesare unei comedii savuroase.

Întregul film emană o stare de bine și e perfect pentru a fi vizionat în familie. Pentru a urmări filmul accesați acest link, și între timp vă las cu ceremonia de încoronare a Meridei. Într-unul din anii viitori, când voi avea o fetiță, vreau neapărat să particip la un eveniment de genul. Nu pentru bucuria ei, ci pentru a mea. V-am pupat! :*

10 comentarii:

  1. Eu îmi doresc să nu renunţ niciodată la starea de a fi copil deoarece foarte mulţi în ziua de azi uită de vremurile minunate ale copilăriei.

    Eu zic să nu te temi de anul care vine şi să te consideri încă un copil...mai muncitor :D şi cu mai multe responsabilităţi.

    Am văzut animaţia Brave şi mi s-a părut reuşită :D! Genial filmuleţul cu încoronarea prinţesei. Nu ştiam că sunt aşa de multe prinţese :)). La cât mai multe însă să aibă şi merit pentru statutul de prinţese :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru încurajări!
      Sper să putem păstra întotdeauna ceea ce ne face să fim copii. :)

      Ștergere
  2. Super, imi place mult Merida! M-am tot uitat la inregistrari cu printesele de la Disneyland :))
    Visul meu e ca vreodata sa ajung si eu acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie toti prietenii imi spun ca desi am 18 ani , cateodata ma comport de parca as avea 5 . Ador Disney , desenele animate , si tot ce tine de copilarie . Sunt cei mai frumosi ani pana la urma . Am vazut filmul si mi-a placut mult :) Mi se par printre cele mai reusite filme , cele de la disney . Dabea astept sa vad si viitoarele printese :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am momente din astea, în care ai zice că sunt la grădiniță.
      Da, filmele Disney sunt superbe. Mai mult astea de desene animate, dar și celelalte. :D

      Ștergere
  4. o parte din noi ramane mereu ancorata in copilarie, si chiar daca nu mai esti copil , mie imi place sa cred ca 1 iunie e si ziua copilului dinauntrul nostru celor mari
    iar despre film, imi doresc de mult sa il vad

    te pup Ralu ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți găsești puțin timp, e un film foarte amuzant.
      Ai dreptate, nici eu nu vreau să renunț prea repede la ziua de 1 iunie. :)

      Ștergere
  5. mi-a placut la nebunie filmul asta :x nu mi se pare ca trebuie sa fii copil ca sa iti placa, pentru ca la fiecare varsta intelegem altceva din el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat! Fiecare vede altceva. La fel e și cu muzica sau cărțile. :D

      Ștergere