26 apr. 2016

Twin Covers(14)


Acum o săptămână am avut plăcuta surpriză de a primi o propunere pentru rubrica Twin Covers din partea unei cititoare. Mulțumesc mult, Teo! Nu le-aș fi găsit fără tine. :)

Am aruncat o privire peste descrierile celor două cărți și mi-a atras atenția Femeia de hârtie de Rabih Alameddine, o carte pe care am pus-o instant pe lista de to-read. Cartea, cu titlul original An unnecessary woman, descrie viața unei traducătoare în vârstă de 72 de ani din Liban, care trăiește singură, înconjurată de cărți. Mai multe detalii puteți citi aici. Coperta acestei cărți mi se pare cea mai reușită datorită culorilor care se armonizează mai bine.

Dosarul Golgota, în schimb, este un thriller despre traficul de organe. Nu am înțeles care e legătura dintre povestea propriu-zisă și cărțile de pe copertă, dar sper să am ocazia de a afla. :D

Vouă care copertă vi se pare mai reușită?

8 comentarii:

  1. Ce tare, nu știam de existența cărții „Dosarul Golgota” :D Oricum, tot coperta de la „Fata de hârtie” îmi place mai mult. La cealaltă nu-mi prea place fontul titlului și culoarea.
    Foarte interesante aceste postări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și bine ai venit pe blog!^^ La fel cred și eu.

      Ștergere
  2. Chiar eram într-o librărie și văzusem coperta de la Rao, drept care am fost surprins fiindcă eu am citit cartea de la Polirom (care merită tot timpul) și mi-a plăcut! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, îmi amintesc că dădusem și peste recenzia ta când căutam informații despre carte. Trebuie să fie faină. Mersi pentru vizită și părere! :)

      Ștergere
  3. Cea de la POLIROM e mai frumoasă! :hug:

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice find! :D Îmi place la nebunie cum arată coperta pentru "Femeia de hârtie". Sper să o pot lectura și eu într-o zi. Îmi părea interesantă din descriere. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sper să o poți lectura!(și eu la fel :D)

      Ștergere