22 sept. 2015

Leapșa Liebster (partea a V-a)


Bună, dragii mei. Am primit o nouă rundă de întrebări în cadrul lepșei Liebster, de data aceasta de la Viorel de pe blogul Viziuni din viață. Îi mulțumesc frumos, și haideți să începem! :)

Acestea sunt regulile:
- multumește persoanei care ți-a trimis premiul printr-un link către blogul ei în postare;
- răspunde la toate întrebările primite;
- nominalizează 11 bloggeri sub 500 followers;
- formulează 11 intrebări pentru cei nominalizați de tine;
- nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
- trimite-le nominalizaților un link cu postarea în care i-ai nominalizat pentru informare.

Întrebările primite de la Viorel sunt:

1. Cine ești cu adevărat?
Încă încerc să descopăr asta, și nu cred că voi ști vreodată cu adevărat. Mă caracterizez drept o persoană iubitoare a binelui și a frumosului. În ciuda faptului că sunt timidă, iubesc să cunosc oamenii și să îi ajut.

2. Crezi că există o altă viață după ce se termină aceasta?
Înclin să cred că da, o altfel de viață, liniștită și fără emoții sau suferință.

3. Cât de mult înseamnă blogul pentru tine?
Blogul reprezintă un cadru pentru gândurile și pasiunile mele.

4. Ti-ai dori să trăiești intr-o "lume perfectă?" De ce?
Și da și nu. Îmi doresc ca viața să fie mai ușoară, dar mi-e teamă că o lume perfectă ar fi una lipsită de individualitate.

5. Ce crezi ca poți schimba la oamenii din jurul tău?
Cred că le-aș putea da mai multă încredere în ei.

6. Ce oameni preferi să ai lângă tine?
Nu caut calități precum inteligența sau frumusețea, vreau doar să am lângă mine oameni loiali, cinstiți și de cuvânt.

7. Cum ai reacționa dacă, în fața ta, ar apărea, brusc, un străin, și te-ar cere în căsătorie?
Nu mai cred în dragostea care apare la prima vedere sau după câteva zile, cred în dragostea care se formează în timp, prin eforturile ambilor parteneri.

8. Care este cel mai plăcut moment din viața ta?
Nu aș putea alege un eveniment anume. Îmi plac momentele simple, relaxante, în care mă bucur de un hobby plăcut, fie singură sau alături de cineva drag.

9. Pe o scară de la 1 la 10: Cât de mult iubești dulciurile?
9. Să zicem că numărul 10 e rezervat. ^^

10. Te mai uiți la desene animate?
Ocazional mai urmăresc filme de desene animate sau anime-uri. Îmi plac foarte mult, iar faptul că le vizionez mai rar e din cauza lipsei de timp.

11. Cum crezi că va fi sfârșitul lumii?
Refuz să mă gândesc la asta momentan. :D


Încă o dată îi mulțumesc lui Viorel pentru aceste întrebări interesante, care m-au pus un pic pe gânduri. Întrebările mele rămân aceleași din postarea precedentă:

1. Cine ți-a transmis plăcerea pentru lectură? 
2. În ce lume fantastică ai vrea să locuiești? 
3. O carte pe care ai vrea să o recitești. 
4. Folosești semne de carte sau îndoi paginile? 
5. Scrii pe cărți? 
6. Poți numi unul sau mai mulți autori români preferați? 
7. Citești cărți digitale? 
8. Ce părere ai despre jocurile video? 
9. Preferi cărțile stand-alone sau seriile? 
10. Recomandă-ne un serial bun. 
11. Citești cărți de non-ficțiune(enciclopedii, jurnale, self-help etc)?

Invit pe oricine e interesat să răspundă la aceste întrebări, fie în secțiunea de comentarii, fie pe blogul personal, și să-mi lase link. Vă pup!

2 comentarii:

  1. Răspund si eu aici la intrebarile tale:
    1. Hmm...cred ca o prietena din copilarie, pentru ca avea multe carti si imi faceau cu ochiul, imprumutand de la ea am ajuns sa ma indragostesc de lectura.
    2. Intr-o lume a desenlor animate.
    3. Nu stiu momentan.
    4. Inainte indoiam pagnile, dar de la o vreme folosesc semne de carte.
    5. Cateodata scriu citate, dar mai nou lipesc hartiute.
    6. Chris Simion, Adrian Păunescu,
    7. Nu, doar in cazuri rare.
    8. Pai, nici una...
    9. Prima optiune.
    10. Pretty little liars
    11. Rar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci că ai completat! :*
      Și mie îmi place Pretty Little Liars, însă nu l-am terminat încă. :)

      Ștergere