15 aug. 2014

Înainte de culcare #1

Înainte de culcare

Am preluat această rubrică drăgălașă de pe blogul BuburuzaBia. Aici postăm(v-ați prins!) cărțile pe care le citim înainte de a adormi și impresiile pe care ni le-au lăsat până în acel moment. Pentru mai multe detalii intrați și voi pe linkul de mai sus! 

Cartea pe care o citesc în această seară e Un veac de singurătate de Gabriel Garcia Marquez, împrumutată de la bibliotecă. Am început-o fără a citi vreo recenzie despre ea sau vreun sinopsis, dar îmi place misterul în care e învăluită. La prima vedere evenimentele din această carte mi se par foarte ciudate, unele mă revoltă, dar printre rânduri îmi dau seama că există un înțeles mult mai profund, pe care încă nu pot să-l descopăr. 

Pe de altă parte, îmi place mult felul în care scrie autorul. Acțiunea curge lin și nu ai cum să obosești, ceea ce o face numai bună de citit înainte de culcare. În ciuda sentimentelor de mâhnire și revoltă asupra sorții, pe care mi le transmite, găsesc această carte extrem de liniștitoare. Sper să o termin cât de curând ca să îi pot scrie recenzia. Voi ce citiți înainte de culcare?

Un veac de singurătate de Gabriel Garcia Marquez

13 comentarii:

  1. Coincidenta, si eu citesc acelasi lucru :)) Ma bucur ca ai revenit, Ralu, mi-a fost dor de postarile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drăguță coincidență, abia aștept să văd și opinia ta! E plăcut să fiu înapoi. :)

      Ștergere
  2. Ce dragut! Multumesc pentru participare. Si mie imi place Garcia Marquez, eu am citit de la el "Dragostea in vremea holerei" si a fost o lectura relaxanta, ti-o recomand! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aud tot mai des de Garcia Marques și trebuie să citesc neapărat ceva scris de el. Abia aștept să văd ce impresie îți lasă cartea. Eu ... la fel ca ieri, Miercuri, Marți și Luni citesc Ion de Liviu Rebreanu... Măcar am ajuns la jumătate, nu mai am mult de citit și pot să pun mâna pe o carte pe care abia aștept să o citesc! ( Miss Peregrine )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lectură obligatorie pentru vacanță/Bac, să înțeleg? :D
      Să ai spor!

      Ștergere
    2. Desigur! :)) Acum m-am mai prins puțin de acțiunea cărții, nu mai este chiar așa o teroare. Mulțumesc!

      Ștergere
  4. Ar trebui sa citesc si eu cartea asta, tot aud de Garcia. Eu momentan citesc Ce ne spunem cand nu ne vorbim, e ok cartea.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit de cartea asta, ma bucur că e ok, sper să-ți placă mai mult până la sfârșit. :P
      Te pup și eu! :D

      Ștergere
  5. Nici eu nu am citit nimic de acest autor, cu toate că am auzit foarte multe despre cărţile lui şi aş vrea să le testez. :D Momentan citesc "Regatul umbrelor" de Leigh Bardugo şi pentru relaxare, "Ursuleţul Winnie Puh. Căsuţa din Strada Puh" de A. A. Milne. Văzusem mai demult această rubrică drăguţă dar nu am mai îndrăznit să mă apuc de ea căci nu ştiam dacă voi reuşi să postez în ea prea des. Poate o voi face acum... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, Winnie The Pooh pare adorabil, trebuie să fie o lectură plăcută. Și Regatul umbrelor e în vogă acum. Îți doresc spor cu ambele! ^^

      Mulțumesc și pentru leapșă, nu știu dacă am suficiente cărți colorate, dar poate o voi posta. :D

      Ștergere
    2. WTP este super într-adevăr. Mereu mă relaxează.

      Poţi folosi oricât de multe-puţine cărţi ai pentru leapşă. :D

      Ștergere
  6. PS: Te invit să faci leapşa curcubeu, în caz că nu ai făcut-o până acum! :D

    http://secretelecartilor.blogspot.ro/2014/08/leapsa-curcubeu.html

    RăspundețiȘtergere